Monday, August 16, 2010

Oldies, but goodies


I'm very exited. Finaly, a post which justifies this blog's name. The two pieces I paired up for the presentation of French Connection have cost me absolutely nothing. Nothing at all. It's interesting to choose them to go see pretty pricey items, the feeling is quite Robin Hood-ish.

אני מאוד מתרגשת, כי סוף סוף לפניכם פוסט שמהותו מקדשת את שם הבלוג. שני הפריטים שהוצאתי להשקת קולקציית סתיו-חורף 2010 של French Connection (לא, אינני בלוגרית להשכרה של המותג הזה, שמוזכר פה בפעם השנייה - את דעתי על המותג ועל הקולקציה תוכלו לקרוא כאן), לא עלו, ואני חוזרת, לא עלו לי שקל. ולא חצי שקל. מעניין ללבוש מציאות לפרזנטציה שמציגה פריטים בכמה מאות שקלים טובות, התחושה היא רובין-הודית לחלוטין.

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Dress - found
Shoes - Vivian Vestwood for Melissa, found
Pendant - Keren Wolf

I found these shoes on the pavement near my house. I abruptly stopped my bike ride and looked at them - I guess it was one of those moments when you realize how much you like STUFF - and picked them into my basket. One of them was torn, and I brought it to be fixed. As I've done with the dress, which I found at a "give-and-take" fair, for free. I have no idea who would've given a dress like this away, but it's a fact - here I am, with new Melissa shoes and a gorgeous dress. And if this could be a message, I'd say: don't leave forgotten items of clothing and shoes lying there alone. They are the broken toys of adulthood :)

מצאתי את הנעליים האלה על המדרכה ליב הבית שלי. רכבתי על האופניים, ראיתן אותן בזווית העין ועשיתי עצירה חדה. אני מניחה שזה אחד הרגעים האלה שמגדירים עד כמה את (או אתה) אוהבים פריטים. לי לקח בדיוק חמש שניות לאסוף אותן אל הסל, מבלי לשים לב שאחת מהן קרועה מאחור. מה אתם הייתם עושים?! אני הבאתי את הנעל לתיקון, והנה- נעלי מליסה מעוצבות. את השמלה המהממת הזו מצאתי בשוק "קח-תן". קיצרתי, הידקתי, התחרה הכחולה הזו חד פעמית, אין לי מושג מי יכל למסור שמלה כזו, אבל עובדה - והרווח כולו שלי. ואם יש כאן מסר, הוא יהיה כמובן - אל תעברו בשקט ליד פריטים עזובים. הם הצעצועים השבורים של הבגרות :) חדי העין יבחינו גם בצבע הלק האפור שאני מנסה. עוד לא החלטתי.

4 comments:

LookinFab said...

אני מוחה! את כל הזמן מפרסמת פה פריטים שיש לי או שאני מתכוונת לקנות!!
סתם, צוחקת כמובן אבל את הנעליים האלה רציתי מהרגע שהם נחתו בפאקטורי 54, רק חבל היה לי להוציא כ"כ הרבה על נעל מפלסטיק, מהממת ככל שתהיה.... מזל"ט!!!

sefi said...

השמלה באמת מהממת ברמות קשות. אני גם צריכה להתחיל ללכת לשוק קח תן.
אני מודה שלא הייתי אוספת נעליים מהרחוב, אבל עלייך כל זה ניראה מגניב
במיוחד. נשיקות.

Clothes on Trees said...

נעליים הן נקודה רגישה של הרבה פאשניסטות מדופלמות. אני לא בוחלת בכלום :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי said...

סחטיין על הנעליים! אני לא הייתי מסוגלת לאסוף לעצמי נעליים מהרחוב, ועוד כאלה קרועות. אבל נראה לי שהרווחת כאן ובגדול!

שרונה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...