Saturday, July 2, 2011

Trinny and Susannah and me


Somewhere around my army service, I developed an obsession for esoteric British stars. Grahm Norton, Rubi Wax, Nigella Lawson and such, unbeknownst to anybody here but me. Trinny and Susannah were in this exclusive group, and when I got to meet them last week, at a press-conference for the annual Beauty City event, I was pretty hyped.

כמי שבילתה את רוב הצבא מול הערוץ המדהים דאז YES+, פיתחתי עם השנים אובססיה למפורסמים בריטיים, לרבות שחקנים שאף אחד חוץ ממני לא מכיר, גראם נורטון, רובי ווקס הג'ינג'ית, השפית נייג'לה לוסון (שמביטה אלי מדי יום מספרי הבישול שלי) וכמובן גם טריני וסוזנה. מה קרה בפעם ההיא שנתקלתי בנייג'לה ברחוב תוכלו לקרוא כאן, ועל מפגשי עם טריני וסוזנה במסגרת מסיבת העיתונאים של ביוטי סיטי, ממש כאן ועכשיו.

Photobucket

But nothing special (aside from the fact my sitting angle in the first row allowed me - and you - an unintentional peek into what I presume is their underwear range) happened. This couple is so wildly charismatic, that what you see on TV is pretty much what you get in real life. They talked, we asked question, we weren't allowed to be photographed with them. I asked what did they think of the Israeli high street, Trinny said some of it is shit.

ובכן, לא יותר מדי, מלבד זווית הישיבה שלי שאפשרה לי, ללא כוונה בכלל (ותודה לגברים בעלי העין החדה) הצצה בוטחת בליין המחטבים שלהן, כנראה. טריני וסוזנה, כוהנות הסטייל שעשו אצלנו תוכנית טלוויזיה דביקה, המונית ומעצבנת כמו התחנה המרכזית בקרית גת, מצויידות בכריזמה כל כך עוצמתית, שמה שרואים בטלוויזיה הוא בדיוק מה שתקבלו בחיים. שאלתי אותן אם הן התלהבו מהרשתות הישראליות וטריני אמרה שחלקן shit, עיתונאיות נוספות מלמלו משהו באנגלית מביכה, ולא התאפשר לי להצטלם איתן. הבונוס היחיד בכל העסק הזה היה כנראה העובדה שישבתי בשורה הראשונה ודגמנתי באופן אירוני שמלה של רשת רנואר.

Photobucket
Photobucket

Dress - Renuar
Shoes - Emanuel

I also, like Trinny, used to believe chain stores are shit (as opposed to royal vintage and designers) but, during my years as a fashion journalist, I developed the joy of finding unique and unlikely pieces on the high street into a professional sports. For example, this birdy dress, is pretty much perfect. Wondering what the British pair might have said about it, had they had the chance? I don't. When I fall in love with a dress, I'm immune (as with guys, I guess) to the critique of others. This is the best way to make choices, if you ask me.

גם אני חשבתי פעם, כמו טריני, שהרשתות הן שיט. אבל בשנים האחרונות, משובצות פרזנטציות של רשתות שונות, הפכתי את איתור הפריט הכי unlikely ברשת לספורט הישגי. תראו איזו שמלה שלפו לי ממחסני רנואר, זה פשוט חלום. גם ציפורים, גם צבע, גם סטרפלס. לו הייתי מתלוננת לצמד הבריטי שאני לא יודעת איך להתלבש, אולי הייתי זוכה מהן למישוש וחצי עצה, כמו אחת הקולגות שלי, אבל אני חסינה לדעות של אחרים בנוגע ללבוש שלי. ובנימה מהורהרת זו - חשבתן פעם, אתן הפאשניסטות, מה היה קורה אם טריני וסוזנה היו נוחתות אצלכן בארון ומבקרות את המלתחה שלכן?

3 comments:

Anonymous said...

חיבבתי את הבלוג, אהבתי את הסנדלים ומאוד השתעשעתי מהתרגום העדין לאנגלית :)
לאן נעלמה קריית גת מהמקור? ;-)

marjorie morningstar said...

השמלה באמת מוצלחת. הרשתות הSHITיות שלנו די השתפרו לאחרונה - פעם ממש סלדתי מהן, היום אני מוצאת הרבה מאוד דברים לטעמי ב-TFS וגם לקסטרו יש יציאות מוצלחות.
לא מפתיע אותי בכלל שטריני וסוזאנה הסתייגו מההיצע פה - מה שהן לובשות מחמיא להן, אבל סה"כ יש להן אמירה מאוד פרחית-אנגלית, שמאוד שונה מהסגנון הפשוט יחסית ששלט אצלנו.

danra said...

מסכימה עם מרג'ורי שהשמלה מוצלחת למרות שלא תתפסי אותי קונה ברנואר.
הנעליים מעמנואל זה מהעונה?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...