Tuesday, March 13, 2012

The croudpleaser


This is a post of pictures not words. Yesterday I purchased a jumpsuit at a Mango journalists presentation. Today I wore it, to the utter joy of my colleagues  The speed of this transformation, from theory to the "field", so to speak, made me think of the way this jumpsuit went, from the catalog one-dimensional image of itself, to my own, flesh-and-blood body.... and so it goes:

היום מתחשק לי לקמץ במילים, ולהרחיב בתמונות - כמו בבלוגים האלה בהם מגוללים עד אינסוף, וזה עדיין אותו ז'קט. סתם. בכל אופן, זה הולך ככה: אתמול קניתי אוברול בפרזנטציה של מנגו. היום לבשתי אותו לראשונה. המחמאות היו רבות. המהירות בה המעבר הזה, מהתיאוריה לפרקטיקה, התרחש, עורר בי את הרעיון לגולל את סיפורו של האוברול ממוצאו הקטלוגי ועד לנחיתתו על גופי. וכך זה הולך:

על דוגמנית אלמונית, עם נעלי עקב:

Photobucket

בפרזנטציה, על דוגמנית בשר ודם (הקיצוני משמאל), עם חגורה אדומה ומטפחת:

Photobucket

ועלי, עם נעליים שטוחות, סריג וחגורת זהב:

Photobucket
Photobucket

Food for thought: the best item of clothing a chain can possible make, is one that compliments every body, from the most generic, to a model type, to an everyday girl. This gorgeous jumpsuit preforms without failure, and now I'm cured of long-jumpsuits-fear. And kudos to Mango, a brand I deserted somewhere in 2002 - I might see a comeback in the near future.

הבטחתי ללא הרבה מילים, אז רק קצת חומר למחשבה: הפריט המוצלח ביותר שרשת יכולה לייצר הוא זה שמחמיא הן לדוגמנית, והן לבחורה הממוצעת - והאוברול המקסים הזה, שריפא אותי מהחשש מאוברולים ארוכים (לא הגיע הזמן שגם בעברית ימציאו לו מילה עדכנית לשנות ה-2000?) צולח את המשימה בכבוד רב. מנגו, הרשת שנטשתי אי שם בתחילת העשור שעבר, אולי יש סיכוי לקאמבק.

6 comments:

Dror said...

באמת מחמיא ומלא קסם! כשיגיע פה הקיץ גם אני צריכה למצוא אחד שיעשה את אותה עבודה :)

marjorie morningstar said...

אוי זה חמוד ממש. אני שונאת אוברולים מוצהרת, זה היחיד שהצליח (בעיני) לעשות את המעבר מהתיאוריה לפרקטיקה.

sefi said...

האוברול הזה באמת ממש יפה. אני התגברתי על הפחד מאוברולים ארוכים כשקניתי את זה שלי השחור עם הציפורים בניו-יורק והוא הפך לפריט האהוב עליי בקיץ האחרון.
אני שוקלת גם לנסות גם את זה שלך.
בכלל, הקיץ יש למנגו כמה פריטים יפים. אולי באמת קאמבק???

בלוג אופנה - Blonde Bleach said...

נראה ממש טוב, תתחדשי!

Clothes on Trees said...

שמחה שהתלהבתן

OceanWind said...

את נראת נהדר, אני לגמרי מסכימה, הוא מחמיא לגוף ונראה שיקי בטרוף! אולי אני גם צריכה לשקול אוברולים?!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...