Friday, March 23, 2012

Indian Summer


So the summer is pretty much here, right? A winter post of I shoot went down the drain, and now it's time for some new summery things. All the magazines are now filled with "update your wardrobe with 10 key items" - a tie dye shirt and Indian sandals are two of mine.

אז נדמה שהקיץ מתקרב, נכון? פוסט חורפי שצילמתי ירד בעריכה, ובמקומו קבלו את מיטב הרכישות החדשות שלי, לקראת העונה שעוד נצטער שהיא כאן. בכל המגזינים מופיעים עכשיו כל מיני הפקות בסגנון "עדכני את המלתחה שלך ב-10 פריטים קולעים ולא יקרים" (טוב, לא בדיוק). חולצה צבועה tie dye וסנדלים אינדיאניים הם שני פריטים מובילים שנבחרו לעדכן את מלתחתי הצמאה לרענון.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Shirt - Mango, sandals - Twentyforseven

You've seen the jumpsuit from Mango just a while ago, and now comes the tie dye sweatshirt. Not everybody's cup of tea, I must admit - so bluntly 80s it is. But the ethnic sandals are on the other hand a hands-down favorite. Now I'm ready for summer, or starting to be. See you next time.

את האוברול של מנגו ראיתם לא מזמן, עכשיו קבלו את החולצה - שיש לא מעט אנשים, אגב, שמעקמים מולה את האף. טכניקת הצביעה הזו היא לא בשביל כולם, והאווירה שהיא מביאה עמה, של אייטיז חסר פשרות, לא תמיד מסתדרת עם הספיריט. א-ב-ל לגבי הסנדלים המקסימים האלה אין עוררין - כבר ביום הראשון ללבישתם התנפלו עלי גברות מאופקות במקום החדש והצפוף Delicatessen בשאלה מהיכן מהיכן. מודה ומתוודה שטוונטיפורסבן קצת מאכזבים לאחרונה, אבל ההליכה הטוטאלית שלהם עם טרנדים, כפי שמוכיח המקרה הזה, יכולה להשתלם. עכשיו אני מוכנה לקיץ, לפחות מבחינת האבזור. נתראה בפעם הבאה, אולי עם שאריות גשם?

6 comments:

מיכי said...

עם כל הכבוד לזה שזה מאוד מתאים לך, אני את ההדפס הזה אשאיר בעבר

Michal (Skeletons Out of Closet) said...

כן. הסנדלים האלה קצת מושלמים.

Clothes on Trees said...

כשמגיע להם, מגיע להם :)

Sharona R - שרונה ראובני said...

וואו הסנדלים נפלאים, הם בחנויות עכשיו?

Clothes on Trees said...

כן, בשני צבעים... כזה כמו שלי ושחור-ורוד

Sharona R - שרונה ראובני said...

מגניב

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...