Wednesday, July 29, 2009

Hiding in the back yard


This summer is very much about renewal, and long dresses is my newest "new" obsession. I always though shorter girls should avoid long shapes, but it just feels so right and smells of freedom. And a bit like hiding, which is sometimes fun to do. Around June, I decided that I would buy a maxi, floor-sweeping dress for sure, then I found this one at a MAMZ presentation, and fell in love. I love the print, I love the hippiness, I even love the fact it sort of makes me look fat! Who cares? I wear it all the time, strapless or not, and add on this gorgeous little vest if I want to feel ultra-boho and "stylish".

ווסט הוא ללא ספק פריט רציני, אי אפשר ללבוש אותו ולהיראות כאילו לא הושקעה כל מחשבה בבחירתו הוא צנוע ועם זאת נועז, ואין ספק שהשילוב הזה הוא התגלמותו של חלום ההיפי-שיק שלי. האביזרים מוסיפים לערבוביה- הנעליים כסופות ועשירות בטקסטורה, השרשרת (שקיבלתי ממעצבת מקסימה, ואני לא משתמשת במילה הזו לעיתים קרובות) כמעט זבהובה, וכל זה מוסתר בחצר האחורית, ממש ליד הבית. קיץ הוא ללא ספק זמן טוב להתחבא, בכל המובנים.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Dress - Mamz
Vest - Rhus Ovata
Necklace - ליהי וולך
Shoes - Zara

I sort of think vests belong to the "effort" side of the closet, you can;'t just put on a vest and look like you're clueless. Anyhow, the accessories here are old and new favs - isn't this necklace amazing? Although this look is very colorful, it's also subtle in a way - the long, the gold, the silver... the beautiful location I found, right behind my house.

הקיץ הזה מאופיין בהרבה התחלות חדשות, ושמלות ארוכות בהחלט קשורות לעניין. פעם חשבתי שבחורות נמוכות (אני 165 ס"מ וכן, אני אוהבת להרגיש נמוכה) לא צריכות ללבוש מלות בולעניות שיעלימו להן את הצורה, אבל הקיץ זה מרגיש כל כך נכון ומשחרר, ויש בזה מן ההתחבאות - גם זה כיף לפעמים. כבר באזור יוני החלטתי שאחפש לי אחת, ואז הגעתי לפרזנטציה של "מאמז"", והתאהבתי בזו. אני אוהבת את ההדפס, אני אוהבת את הקלילות שלה, ואפילו את העובדה שהיא מעט משמינה. למי אכפת? אני ממש "חורשת" עליה (זו לא המילה הכי מדהימה, אבל היא המינוח המדויק במקרה זה), לפעמים סטרפלס - עוד חידוש! - לפעמים לא, ולפעם הזו, להסתובבויות רציניות כמלבישה של סרט הסטודנטים שאני עובדת עליו, הוספתי גם את ווסט הג'ינס החמוד של צוות "רוס אובאטה" המוכשרות. כל העונה רציתי לקנות שם משהו, ולבסוף רכשתי בסייל את הווסט ועוד שמלה, שתככב גם היא בקרוב.

9 comments:

Hilla Ohayon said...

Hi, I was looking for your email address everywhere on your blog but couldn't find it. I'd love it if you could please email me so I can have your address, just wanted to ask you something and not via your blog.

Thanks :-)
Hilla@bamoda.co.il

Anonymous said...

השרשרת ממש מדליקה!

sefi said...

זה ממש מהמם!
וזה ממש מפליא אותי שהשמלה הזאת לא רק מאריכה אותך, זה פשוט לגמרי את. כולל הוסט.
אני גם חשבתי שזה אסון לקטנטנות
אבל את ממש לא נמוכה..
מי מצלם אותך? אחלה תמונות.

שיקסע said...

מחכה לעדכונים!!

Kalba said...

מהמם!!
בדיוק חשבתי אתמול שהלוק הבא שאני משתלטת עליו לקראת החורף הוא הלוק הצועני-סובייטי-בוהו שיקי
טוב המצאתי לוק, אבל את מבינה למה אני מתכוונת..

Clothes on Trees said...

דווקא נשמע מאוד הגיוני מותק :)

SARA said...

לווסט יש אחלה גזרה!

מיכל♥ג'וש said...

מסכימה בהחלט בנוגע לטריקיות וריבוי האופציות שטומן בחובו פריט כמו ווסט - זה שבחרת חומק בעיניי מהקשיים הפוטנציאליים בהצלחה גדולה.

Anonymous said...

איפה יש חצרות אחוריות כאלה?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...