Tuesday, July 7, 2009

Nature Lovin'


As soon as I spoke the word "freedom" out loud, I got really busy, which led to unfortunate neglecting of the blog. I make up with a bigger-then-ever beach post now! So the story goes like this - a very good friend of mine invited me to a birthday overnight party on the beach. Now, I think the the love of fashion is best measured at extreme times such as this - if you can just appear to a beach party without thorough planning, you're not a true fashion enthusiast! Same goes for travelling - during my trip to Australia, Thailand, Nz, last year, I could not imagine being caught in some plain tracksuit or an old torn t-shirt. I packed 5 pairs of shoes (a fact that marked me for ridicule and suspicion I'm not a "true backpacker.... NOT!:) and bought cool sophisticated trainers and Nike outfits. 

Back to 2009, I wanted really badly to wear torn jeans shorts. Had none. Spotted an old, slightly bigger pair and jumped at it with scissors wide open. This is a good moment to mention I'm as far from "handy-girl" as one can be..... One leg turned out to be shorter then the other, and the longer one looked much better. I, incapable but stubborn, cut a strip from what was left and sewn it back with a needle and a white thread. Horrible? Amateur? I did not care. It holds there and I love it, my own, crooked, funny fashion-disaster. I assemble the look with a embroidered top I adore and an old hoodie, also with a bit folk motif. The party was so-so, but I felt awesome after such escapades and coming up with a beach look that is, I'll whisper, even "cool".

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Shorts - cusomized Lee jeans
Shirt - second hand
Hoodie - דליתי
Pendant - בוטיק המעצבים בסנטר


רק אמרתי "חופש" בקול רם, והפכתי לעסוקה ממש, מה שנגמר בהזנחה פושעת של הבלוג. אני מפצה על כך בפוסט-גדול-מאי-פעם כולל תמונות סמי-ערום מפתות כביכול. הסיפור הולך ככה - הוזנמתי על ידי ידיד מאוד טוב שלי למסיבת יום הולדת עם לינה בחוף הים או במילים פשוטות, "מסיבת טבע". זה הזמן לומר - בעיני, אהבה אמיתית לאופנה נמדדת בתנאים קיצוניים בדיוק כמו אלה. אם אתם שוקלים להופיע למסיבת טבע בסמרטוטים סתם ככה בלי לתכנן - אל תקראו לעצמכם חובבי אופנה אסליים! זה נוגע גם לטיולים - במסגרת הטיול שלי באוסטרליה, ניו זילנד ותאילנד שנה שעברה, פשוט לא יכולתי לאפשר מצב בו אני נתפסת בחליפת ספורט כעורה, חולצה עם הדפס ישראלי או נעלי ספורט בבר עירוני. סחבתי על הגב 5 זוגות נעליים (מה שסימן אותי בקרב חברי האקראיים לטיול ללעג ולחשד כי אינני "true backpacker".... ממש לא!) ורכשתי לכבוד הנסיעה ממיטב הטרנינגים המתוחכמים של Nike נעלי ספורט מוזהבות.

אבל בחזרה ל-2009 - נורא התחשק לי להתהלך במסיבת החוף בשורטים גזורים מג'ינס. כאלה אותנטיים, שנראים כאילו עשו אותם בבית, והגשמתי את המשאלה שלי מעל ומעבר. איתרתי זוג ישן וקצת גדול עליי והתנפלתי עליו עם מספריים. זה המקום לציין ששתי ידיים יותר שמאליות משלי קשה למצוא בכל גוש דן ובפעם האחרונה שתפרתי כפתור הסיפור הפך, ברוב התלהבות, לסאגה שכל חברה שמעה עליה פעמיים לפחות. כמובן שחלק אחד יצא ארוך מהשני, והארוך, אבוי, נראה הרבה יותר טוב. לא התייאשתי ותפרתי רצועת הבד חזרה לחלק הקצר, בחוט לבן ומחט ערירית. חובבני? נוראי? לא אכפת לי. הרצועה מחזיקה במקומה ואני אוהבת את יצירת המופת הקלוקלת שלי בכל ליבי. ציוותתי אל השורטים פריטים במראה פולקלור ויצא... אני אלחש, כי זה מפחיד... די "קול".

Photobucket

Swimsuit - פלפל
Top - vintage Nike

I promised an uber-long post, so... this was my "morning after" look and it's here because I wish to portray my love to all white-trash, from the knot on the belly in the previous photos to this white man's top. Isn't it just beyond? I borrowed it from my grandpa ages ago, and never looked back.

הבטחתי פוסט סופר-ארוך והנה אני מקיימת. זה היה מראה ה"בוקר שאחרי" שלי, והוא כאן לא כי אני נורא רוצה שתראו את חמוקיי הלבנבנים, אלא כהצהרת אהבה לכל מה שהוא ווייט-טראש מוצלח. זה התחיל עוד בקשירה בבטן בתמונות הקודמות, וגלש לחולצת הרשת הזו. אין לי מילים לתאר את תחושותיי לגביה, שכן היא זרה לכל הגדרה שקיימת בלקסיקון האופנה שלי. פשוט אגיד שהשאלתי אותה מסבא שלי לפני שנים ומעולם לא הבטתי אחרורה.

8 comments:

sefi said...

את ממש לא צריכה ללחוש, באמת יצא ממש "קול"!
אני גם מאוד מרוצה מחולצת הרשת שלך היא מהממת בטראשיותה המגניבה והגוף שלך ניראה מעולה בה.

Tal said...

היה נחמד לראות אותך אתמול ב"לייב" !:) הגופיה מהמממת!
היא כל כך מגניבה! יו, היא דורשת מיליון שילובים, נראה לי שלא יכול להיות שתשלבי אותה עם משהו והיא לא תצא קול!
גו סבא!

Dana (MODAna) said...

בא לי חולצה דומה של נייק

blossom button said...

הגופייה מהממת והג'ינס נראה באמת קול,התפירה לחלק הקצר יותר מוסיפה עוד קצת דיטיילז ומשדרגת אותו דווקא אז חובבני זה לא נראה...((:

Clothes on Trees said...

תודה תודה
בהשראתכם, החלטתי למקם את החולצה והג'ינס על דמות הדילרית בסרט שאני מלבישה :)))

Anonymous said...

ומאיפה הכובע?

Anonymous said...

ואו השרשרת של השפירית מדהימה \מאיפו עם אפשר לדעת ??

Clothes on Trees said...

קניתי אותה לפני שנים רבות כשעוד גרתי בראשון לציון, רחמנא ליצלן
לא זוכרת את שם המעצבת לצערי

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...