Tuesday, March 9, 2010

Shocking Pink


And yet again it's very hot in the middle of March, and my only comfort is that the weather is grey and at least resembles winter visually. So I pulled out the only thing that could have possible make me smile today and went for a round of returning things I borrowed for a fashion production soon to be seen here.  

איזה שוק, שוב חמסין בתחילת מרץ, והיום הייתי חייבת לצאת מהבית והחלטתי סופית: if you can't beat them, join them. הנחמה היחידה הייתה שהחוץ היה אפור אפור ולפחות על פניו הזכיר את החורף שכנראה לעולם לא ישוב. בעל כורחי הוצאתי מהארון את הפריט היחיד שיכל לשמח אותי ויצאתי לסיבוב פיזורים אחרי ההפקה המגניבה שעשיתי השבוע ואת תמונותיה תראו כאן בקרוב.

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Jumpsuit - second hand
Jewelry - from Cuba

This piece is the best - a bit silly and funny because of all the buttons and the bright color, yet so comfy thanks to the cotton fabric. In a last attempt to evoke "summer" in me, I paired it with funky wooden jewelry I brought from Cuba. The location, by the way, is my way of protesting - this awesome coffee house opened in Tel Aviv two month ago and quickly became a favorite, but last week it shut down mysteriously  I don't know who's fault is it, therefore I'm blindly protesting against faith, that shuts down winter and my favorite places for no apparent reasons. At least the jumpsuit is optimistic.

אין על האוברול הזה בעולם - הוא טיפה מגוחך בגלל כל הכפתורים והצבע העז ועם זאת כל כך נוח ונעים על הגוף, בזכות הכותנה, ויש גם שיגידו שיש בו משהו שובבי וסקסי (בתנאי שמשזפים את הרגליים לפני שקופצים איתו לרחוב). הוא נקנה באחת ממכירות היד-שניה הגאוניות של תמר קרוואן, שהיוו לי השראה למכירות הביתיות שאני עושה - אחת כזו תתרחש קרוב לוודאי בסופ"ש הזה. אליו ציוותתי, באווירת קיץ נואשת, את תכשיטי העץ שקניתי בקובה, ואת התיק הצבעוני שלי. ראו בלוק הזה מחאה על הקיץ שהתחיל בטרם עת! ובכלל, הפוסט הזה הוא פוסט מחאה רציני ביותר, שכן הלוקיישן הוא בית הקפה "יואל" מול בית הפגודה, או יותר נכון, הדלת הנעולה של בית קפה "יואל". הקפה האירופאי המקסים הזה, שהפך תוך שנייה לאחד האהובים עלי בתל אביב, החזיק מעמד בדיוק חודשיים ואז נסגר במיסתוריות. לא יודעת מה הסיפור ולכן אין לי על מי לכעוס - אני כועסת על הגורל, אם כן, שמסיים את העונה האהובה עלי בניגוד להיגיון וסוגר את בתי הקפה המועדפים עלי בהפתעה. לפחות האוברול אופטימי.

9 comments:

Sharona R - שרונה ראובני said...

אין כמו ורוד על בלונדיניות, זה כל כך מחמיא

פתחתי בלוג אופנה בעברית, את מוזמנת להציץ

:o)

שרונה

Standing Ovation said...

אהבתי את השילוב עם השרשרת!

קרן said...

האוברול מעולה. הוא גם לא כל כך קצר כמו רוב האוברולים שזה יתרון גדול בעיני.
דווקא יש משהו יפה בללבוש משהו בוהק כזה ביום אפרורי(מחום...)

אה, אל תכעסי, אבל אני דווקא התגעגעתי לקיץ
:)

בארון של גיברת קאופמן said...

נא לרשום אותי ברשימת המתנה לאוברול
לא שאת תרצי להיפטר ממנו אבל ג'אסט אין קייס.

Clothes on Trees said...

אוהו, גברת קאופמן.... :)

marjorie morningstar said...

נראה עליך נהדר, אבל צריך תעוזה כדי לקנות פריט כזה, ועוד יותר אומץ כדי לשלוף אותו אח"כ מהארון.
קורה לי כ"כ הרבה שאני קונה פריטים מיוחדים ומדהימים ובסוף מקבלת רגליים קרות ונכנעת לבייסיק המשמים.

Clothes on Trees said...

מרג'ורי, אני נהנית ללבוש פריטים בולטים עם הומור עצמי. אם זה לא בא לך בקלות, אין טעם להכריח את עצמך :)

Nina said...

זוכרת את רגעי ההתלבטות שלך של "לקנות או לא לקנות" את האוברול. לפעמים מקבלים החלטות נכונות בחיים-כמו זו...

FASHION CHALET said...

Love your blog!

Very creative :)




xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...