Tuesday, April 20, 2010

Overseas


Absolutely spontaneously, I was shipped, for work, to a 3 day cruise. Destinations – Turkey and Cyprus (for merely half an hour each), the goal – an intense, men-loaded poker tournament I have to cover for a men’s magazine. When first hearing about this, never been on a cruise before, my instincts was to play-up all those “what do you pack for a perfect cruise” scenarios I’ve collected in my head during the last years of magazine gazing. Striped shirts, shorts with golden buttons, etc. – but then, I don’t really own these things. So, taking in perspective it is, after all, a testosterone driven cruise, the chosen style was trashy – tropical.

באופן ספונטני לחלוטין יצאתי בסופ"ש הזה להפלגה. מטעם העבודה. היעדים - טורקיה וקפריסין (לחצי שעה בערך), הכלי - מג'יק 1, המטרה העיקרית - טורניר פוקר שופע ייצרים ומאוכלס בעשרות גברים, אותו אני אמורה לסקר. היות ואף פעם לא הייתי בהפלגה על ספינה אמיתית, עם סיפונים, קומות והכל, האינסטינקט הראשוני היה להגשים את כל החלומות הימיים מהפקות האופנה והפרויקטים "מה תארזי להפלגה המושלמת" שנצברו במהלך השנים האחרונות מהמגאזינים שמתחת למיטה: חולצות פסים, שורטים לבנים עם כפתורים מוזהבים, סריגים עבים ועוד. אחרי ההתלהבות הרגעית, הבנתי שרוב פריטי החובה האלגנטיים האלה בכלל לא נמצאים ברשותי. לכן, מה גם שנזכרתי שמדובר בהפלגה על טהרת הטסטוסטרון, החלטתי ללכת על כיוון אחר - טראש טרופי, נקרא לו.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Skirt - Twentyforseven
Tank - Miley Cyrus for Wallmart
Hoodie - דליתי
Shorts - H&M
Black tank - Glassons
Cardigan - Mango
Sunglasses - אירוקה

A day before the thing happened, I went shopping. Was it the fact I haven’t gone shopping in a while, or maybe the summer rolling up, but this particular shopping trip felt like in high school – exciting and fresh. And I found great stuff - as soon as I saw the peacock skirt I knew that subconsciously I was looking for a pint like this forever, to complete my extensive leopard – print crew. The cardigan, lined with golden mesh, wasn't cheap, but it embodies the perfect spring piece, combining winter seriousness with summer ethnic motives. And the “Californian” sunglasses I found – golden, youthful, cool. Last – rare and cherished are the moments I feel violently, urgently inspired by a background – a meeting with an abandoned bungee site container on Nissi beach in Aiya Napa was one of them.

יום לפני הנסיעה הלכתי לעשות קצת שופינג. אולי בגלל שעבר זמן, אולי כי הקיץ מתקרב, לשופינג הזה היה טעם של פעם, שהזכיר לי את מסעות הקניות בתיכון או בצבא, כאשר המפגש אם הקולקציות החדשות היה חוויה מרגשת. ומצאתי פריטים נהדרים - מיד כשראיתי את החצאית עם הדפס הטווס הבנתי שבתת-מודע אני רודפת אחרי ההדפס הזה כבר שנים וכי הוא החולייה החסרה בקולקציית המנומרים הענפה שלי. הקרדיגן - מעוטר בשרשראות זהב קטנות - עלה לא מעט אבל שוב, מדובר בפריט עונת מעבר קלאסי, שמשלב רצינות חורפית עם אתניות קיצית. שאר הדברים - הגופיה הצהובה הבוהקת, הגופייה עם הרקמה בגב (שנקנתה בניו זילנד הרבה לפני שחברותיה הציפו את התחנה המרכזית החדשה) ומכנסי הג'ינס הקצרים שנקנו במידה 42 ולכן מעניקים אשליה של רזון היפי - לא חדשים, אבל חופשתיים לא פחות. ולסיום, משקפי השמש ה"קליפורניות" שמצאתי ב"אירוקה" - צעירות, קוליות, מוזהבות. ולסיום סיום - נדירים הם הרגעים בהם אני נתקפת השראה מיידית, בלתי מרוסנת, למראה רקע מסוים - המפגש עם המכולה באתר הבאנגי הנטוש בניסי - ביץ' באיה נאפה היה אחד כזה. באיחור קל, עצמאות וחופש (מילים נרדפות?) חגיגיים שיהיו לנו.

10 comments:

בלוג אופנה - Blonde Bleach said...

אני מתה על סגנון הכתיבה שלך!
הידד ל"טראש טרופי" לוק
:)

Clothes on Trees said...

מחמאה על סגנון כתיבה משקלה זהב :)) תודה רבה מותק

Anonymous said...

איזו חצאית מהממת! קשה להאמין שזה באמת מטוונטיפורסבן

טנטי בקי said...

אחלה לוק!
ניראה שאת תמיד במסעות.
אהבנו מאוד את השילוב של חצאית הטווס עם הצהוב. ממש קיץ!

Clothes on Trees said...

בזמן האחרון זה מה שיוצא, כן כן.... אבל עייפתי , זהו

אנה said...

איך בא לי לנסוע לטורקיה... לכל מקום, האמת

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי said...

טראש טרופי זה מונח ענק! אני מאמצת :)
אני נשבעתי שלעולם לא אעלה על ספינות מהסוג הזה.. נראה לי כמו חוויה יוצאת דופן שאני עלולה לצאת ממנה לא שפויה.
שרונה

ספיר said...

החצאית המהממת שלך גרמה לי לרגשות מעורבים.
מצד אחד, היא כל כך יפה
מצד שני על ירכיי השמנמניסטה שלי, היא פשוט לא תראה כזה טוב...

תודה לאל על אקססוריז ו תכשיטים .

בלעדיהם הייתי טובעת בתהומות הדיכאון.
:)

Clothes on Trees said...

שמנמניסטה...... :)))

michalooshka said...

אהבתי את החצאית וגם את הכתיבה שלך

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...