Tuesday, July 6, 2010

And the winner is....


דבר אחד אי אפשר לקחת מתצוגות סוף השנה של "שנקר" - אני תמיד מתרגשת כאשר הבוגרים הטריים מקבלים זרים מההורים והחברים ועומדים, איתם ועם הדוגמניות, מנופפים למצלמות. אבל זה הסוף - ומה עם ההתחלה ועם האמצע? למען האמת, אני לא ממש אוהבת את מסורת הביקורות על תצוגות בוגרים. "מסחרי"? "לביש"? "מועתק"? כל אלה נאמרו ויאמרו לנצח. גם אנחנו, בדיוק כמו הבוגרים, שוחים במאגר מוגבל של השראות, סופרלטיבים ונקודות התייחסות. לכן, מהזווית האישית, אני יכולה רק להציג לכם את הקולקציות שריגשו אותי, ולו בקצה השרוול - כאלה שהורגשו בהן מעוף, הומור, חמידות בלתי מכוונת ומשחקית. הן מעטות - וזה אומר הרבה, ונקווה שבשנה הבאה יהיו יותר קרוסלות, סריגים מוגזמים ונעליים מפונטזות ופחות חליפות אפורות.

Photobucket

"על גופניות" של גלינה גרינבנד - איך אפשר לעמוד בפני סריגים טבעיים ורכים שעברו super-sizing?

Photobucket

"אל תוך היער" של נועה לוצקי - שילוב חלומי של עדינות, גולמיות, פנטזיה ומציאותיות - את הסריג האדום הזה הייתי לוקחת לסיבוב ביער.

Photobucket

"וגאס המטונפת" של אסנת ליפקין - הקולקציה האהובה עלי, ממעיל הג'ינס העגבנייתי, דרך שמלת הקרוסלה העגולה ולסיום - ווסט פלסטיק מטורף שחייבים לראות בלייב. ומה אני לבשתי, אתם שואלים? לא קרוסלה, לא גבס, לא כיסוי ראש על כל נגזרותיו, שמשום מה היה השנה מלך המסלול.

Photobucket

Dress - Golf
Shoes - Emanuel

לא לא. זו פשוט שמלת פסים גאונית שנמצאה, להפתעתי הרבה, ב"גולף" ועברה מטמורפוזה קלה לעיניה המשתאות של המוכרת. אמנם אני לא סטודנטית לעיצוב, אבל אני יודעת לזהות טעות עיצובית כשאני רואה אחת - הפתח הנועז בחזה, חברים, היה בכלל בגב. מי עושה שמלת פסים צמודה מטריקו-לייקרה שמכסה את החזה? ההיפוך, לעומת זאת, הוליד יציאה סקסית ומגניבה, שעושה שימוש יפה בכתפיים הבולטות מהחורף. מקווה שריצדתי בשורה הראשונה, שהייתה צבועה, כרגיל, בשחור.

11 comments:

sefi said...

בהחלט טריק עיצובי גאוני זה הפיכת השמלה.
הקולקציות מאוד נחמדות.

Revital said...

יופי של טריק לגבי השמלה- אהבתי!
באשר לקולקציות של הבוגרים-
נחמד, אבל לא הרבה יותר מזה.

Clothes on Trees said...

כלומר גם מה שהיה הכי יפה בעיני - בעינייך נראה "נחמד"..... ? זה בהחלט מעיד על הרמה, עליה לא רציתי להרחיב במילים בפוסט

Nina said...

נראה שהיה כיף השנה בשנקר, לצערי השנה לא יצא לי להיות בתצוגה...
אין אין אין על אסנת (אוסי), גאונות לשמה...

Lilya said...

הקולקציה של אוסנת, מכל מה שהצגת כאן הכי כבשה אותי. יש לי חולשה לפרטים הקטנים, לטקסטורות ומשחקי נפח שכאלה. אהבתי מאוד, תודה ששיתפת:) חוץ מזה, השמלה שלבשת מאוד מחמיאה לך.

Clothes on Trees said...

תודה! נינה וילילה, שמחה שלכולנו יש את אותו הטעם המצוין :)

יעל שילר said...

אני אוהבת את הבלוג שלך, תמיד מעניין...אני מעצבת אופנה ויש לי בלוג אישי חדש, אשמח אם תבקרי
http://schillersblog.blogspot.com/

photo.fashion.passion said...

גם אני מצאתי החודש פריט שווה בגולף. יש שם מציאות ופריטים שווים, צריך רק לדעת למצוא אותו. בדיוק העלתי פוסט חדש עם אותו הפריט, אז את מוזמנת להציץ, יש לי הרגשה שתאהבי :)

שרונה

Mirelle said...

השמלה שלך...מדדתי אותה גם כן, הכל ישב מושלם מלבד הכתפיים המודגשות שלה (יש לי כתפיים מודגשות משל עצמי מסתבר). עלייך זה יושב נפלא! לייק ☺

NaNa Toulouse said...

I love the stripes :) You look great dear!
xo
May I invite you for a quick look over to my personal blog called NaNa Toulouse, except for the fact that it is originally written in French, (wich you can easily translate with the translate button), you might enjoy it!
Love,
NaNa xo
http://nanatoulouse.blogspot.com/

Anonymous said...

Thanks for news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...