Friday, February 18, 2011

Mexican winter


There's nothing like Mexico. I wan't exactly thinking so, until I got there - and was practically attacked by colors, embroidery and nice people who will do anything to sell some. The dress I'm wearing on the photos emerged in front of me, in the hands of a lovely old lady, right in the middle of a waterfall tour! That's dedication to fashion, I'd say.

אין כמו מקסיקו. לא בהכרח חשבתי כך עד שהגעתי לשם, ונתקפתי אנשים מגניבים, אוכל מעולה ובעושר צבעים, רקמות וקישוטים בכל מקום. וכשאני אומרת "בכל מקום" - אני מתכוונת לזה. נשים עם תכשיטים חוצות נהרות כדי להגיע לתיירות בזמן שהן משייטות להן בקיאק, והשמלה הזו הגיחה אלי מהשיחים, בידיה של אישה זקנה חמודה, בזמן טיול מפלים! זו מחויבות לאופנה, לא? השמלה הזו אולי מסורתית ומאוד out there אבל למרבה הפלא היא אחד הפריטים השימושיים בארון שלי, וכשהשמש זרחה, היא נשלפה מיד. השמלה המקסיקנית זכתה ללכת לשוק בנמל - זו הפעם הראשונה שאני מבקרת בשוק הזה מאז שבנו שם בניין מגניב לגמרי כמו בברצלונה, ומילאו אותו בדוכנים ממותגים של אוכל גורמה. מהמם.

Photobucket
Photobucket

 Dress - traditional Mexican
Vest - Zara

And what is the furry west doing here, you'll ask? And people sure ask. To be honest, the look was combined by a slight hangover, to go to a farmer's market, but in the middle of all the vegetables I realized this is actually some used-to-be-trendy boho chic. If only the old lady could see me!

ומה הווסט הפרוותי הזה עושה פה, תשאלו. ואנשים שאלו. לא חם לך? זה אמיתי? החורף הפרוותי שלי ממשיך גם בימים הקיציים, ואין כמו פרווה סינטטית תמימה כדי למשוך את תשומת ליבם של האנשים הנחמדים בתל אביב. מה שהוליד את השילוב הזה, בכל הכנות, זה האנגאובר קל, אבל בדיעבד הסתבר לי שזה בוהו-שיק פוסט-טרנדי במיטבו. לו רק הזקנה המקסיקנית הייתה רואה אותי!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...