Thursday, December 8, 2011

The animal in me


A funny title, perhaps, but when it comes to leopard prints, all my good logic runs dry and I become utterly obsessed. A stylist told me recently leopard can never look cheap, but if you opt for a golden item - pay the high price or risk looking like a wannabe. I'm not sure I agree, but one thing for sure, leopard print is so god damn festive.

כותרת משעשעת, אולי. עם זאת, כשעסקינן בהדפס המנומר כל הגיון אוזל מתאי המוח שלי ואני הופכת לטיפשה מנומרת, וכמה טוב שכך. לא משמן שמעתי סטייליסטית כלשהי אומרת שפריט מנומר, גם אם נקנה בעשרה שקלים, לעולם לא ייראה זול, ולעומתו פריט מוזהב חייב להיות יקר, אחרת ייראה אומלל. לא יודעת מה אני חושבת בנושא, אבל לדבריה של הסטייליסטית אוכל להוסיף כי פריט מנומר, כמעט תמיד, הוא חגיגי.

Photobucket
Photobucket

Dress - Zara
Boots - Mango

The pictures could have been taken, if I wanted to go the orthodox way, with Bar Rafaeli, since the dress was taken to the Especially Escada perfume launch, Rafaeli being the face of it and all. But the dress had me doing her way. A cheap thrill, no doubt (less then 50$), but nevertheless a fancy one.

החברה שצילמה את התמונות הזדעזעה מההתעקשות שלי לדגמן על רקע של גדר קרועה במקום להצטלם, כמו ילדה טובה, עם בר רפאלי על רקע הוורדים באירוע השקת הבושם של אסקדה. אבל השמלה המנומרת עשה בי שפטים. המגפונים, מגפוני זמש עם עקב מחודד, נקנו אי שם בצבא והופתעתי לטובה מהתגובות הידידודתיות שהם עוררו. ובאשר לשמלה - 200 שקלים, וכל העושר המזויף הזה שלכן. הבטיחו את מקומכן בהיכל התהילה לפני שהחורף נגמר.

4 comments:

Oksana said...

מאוד יפה אליך נראה בד קליל ונוח

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי said...

גם אני מאוד מאוד אוהבת כל דבר שהוא מנומר! הזכרת לי שיש לי שמלת מיני צמודה וסקסית שקניתי בהונג קונג שנה שעברה, הייתי בטוחה שהשנה אצטרך לוותר עליה, אבל כל כך כיף שהיא עדיין כה רלוונטית!

Clothes on Trees said...

רלוונטי תמיד

Michal (Skeletons Out of Closet) said...

מעניין, גיליתי לי שהכל טמון בגזרה! מנומר תמיד נראה לי פרחי אבל כשזה מגיע ביגזרה של השמלה שלך, שהיא די קלאסית - זה ממתן הכל ונראה מקסים.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...