Monday, January 2, 2012

Winter essentials


2012 opened with buckets of rain, a broken laptop and numerous decisions. All fine by me, except for the decisions, but they will have to be made one way or another anyhow. Meanwhile, Forever21 set foot here, we celebrated New Years and got back to normality (if losing our voice and whispering through 1.1.2012, in my case).In between I managed to buy some things without which, quite frankly and retrospectively, I couldn't live without.

2012 נפתחה בגשם אפרורי, בלפטופ מקולקל ובלא מעט החלטות חשובות. הכל מתאים לי דווקא, חוץ מהחלטות, אבל גם הן יצטרכו בסופו של דבר להתקבל כך או אחרת. הרבה דברים קרו בקו התפר שבין סוף דצמבר לעכשיו - הרשת Forever21 נפתחה עם לוק של אולם אירועים, הפאייטים השתלטו לנו על החיים, חגגנו (או שלא) וחזרנו לשגרה. בין לבין הספקתי לרכוש כמה פריטים שבכנות, אני לא יודעת איך הסתדרתי בלעדיהם קודם.

Photobucket
Photobucket

Parka - Forver21, Knit - Zara, Skirt - Promode


I think the parka, the ultimate too-cool-to-be-true coat, was always in the corners of my mind, together with this type of knit - comfy, 90s-reminiscent, so casual. These new items, together with the dreamy layered skirt I bought in Portugal, create this look which feels so right right now. And seconds after I finished posing the rain started pouring.

אני חושבת שמעיל ה - Parka, הקלאסיקה הירקרקה הזו שמיד גורמת לך להיראות פי 100 יותר מגניבה ממה שאת באמת, תמיד התחבא בשולי התודעה שלי - אחרת איך אפשר להסביר את העובדה שביא הדוחק של פתיחת הרשת חטפתי אותו במהירות שיא? גם את הסריג הרך הזה, שיכל באותה מידה להיות גם של American Vintage אך עלה רק 200 שקל, רציתי מזמן - סריג לכל מצבי החיים, מהסוג שכוכבות מדוכאות בסרטים מהניינטיז נזרקות איתו בסלון. שני הפריטים האלה יחד עם חצאית הטקסטורות הרכה שהבאתי מפורטוגל יוצרים איזה לוק שעושה תחושת בול-קליעה לחורף, שילוב של צמריריות עם קשיחות, פלוס מטריה. רגע אחרי שסיימתי לצלם, אגב, התחיל לרדת גשם גשם.

4 comments:

sefi said...

הפרקה זה פריט גאוני. נחמד שהיה שם משהו נחמד בפוראבר. עדיין לא יצא לי להגיע לשם.

marjorie morningstar said...

כלכך הרבה פעמים ניסיתי לדמות לאותן כוכבות מדוכאות בסרטי-ניינטיז (וינונה במציאות נושכת היא הראשונה במעלה, אבל יש עוד). הבעיה שלי היא לא הסוודר הנכון, אלא השיער הנכון (וכמובן - רגליים יפות מספיק כדי ללבוש את כל אותן סחבות של לפני 20 שנה).

Clothes on Trees said...

:) אגב ביקרתי בסניף הרשת אתמול והמעיל הזה כבר לא שם..

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי said...

ממש יפה הפרקה שלך. בכלל, כל מה שיש בו פרווה (סינטטית) אני מאוד מאוד אוהבת.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...