Sunday, March 18, 2012

Sunday Fun: Sunrise Coigney, the better half


The new Sunday Fun section is here for two reasons: 1. to enrich the blog with stuff that aren't my face 2. to ventilate my current obsessions. So right now I'm obsessed with Sunrise Coigney, Mark Ruffalo's partner. I first noticed her at 2011 Oscars, where she upstaged many "starry" actresses with a great Jean Paul Gaultier dress and that killer haircut. Since then, I've been hooked, and Sunrise repaid with a strike of very fashionista-like choices.

המדור החדש Sunday Fun, שמבליח פה ושם אם שמתם לב, טומן בחובו שתי מטרות: 1. להעשיר את הבלוג בתוכן שהוא לא הפרצוף שלי. 2. לאוורר את האובססיות המקומיות שלי. בימים אלה אני מטפחת אובססיה לסאנרייז קואיגני, בן זוגתו של מארק רופאלו החתיך.
At the Oscars and the SAGs, 2011: edgy in black
Photobucket

"בת זוג של" היא בדרך כלל קטגוריית סטייל משעממת המכתיבה לבוש סקסי במידה וצנוע במידה, כזה שלא יאפיל על הסלב שלצידך. אבל סאנרייז, שתחגוג השנה 40, כנראה לא שמעה על החוקים האלה. שמתי לב אליה לראשונה בטקס האוסקר 2011, שם היא דפקה (אין מילה אחרת) הופעה עם שמלה של ז'אן פול גוטייה וקארה סופק-מדוייק. הצטערתי שלא סרקו אותה במצלמת ה-360 של ערוץ E! ולא שאלו אותה מה היא לובשת, כי הלוק שלה התעלה בכמה וכמה קריטריונים מעל הפיהוקים המהלכים דאז.

On various occasions, kicking it in casual:
Photobucket

מאז אני עוקבת אחריה, ומסתבר שסאנרייז היא פאשניסטה שרק מעמדה המשני מונע ממנה להפוך למובילת דעת קהל כמו שהמגזינים אוהבים. והיא גם יפה במיוחד (אם אתם אוהבים יופי מעט גברי ונוקשה).

On her own, just being cool:
Photobucket

לא מדובר באישה נמוכה או סופר-רזה, ועם זאת סאנרייז לא מפחדת מבחירות פחות הוליוודיות, פחות "בייב בשמלת ערב" - היא אוהבת שילובים מפתיעים ולא מתביישת להיות קצת ילדותית, כמו כאן:

Sunrise isn't short or very slim, and yet she isn't afraid of less obvious, less "baby in a slinky dress" choices. She likes daring combinations and sometimes turns to more girlish outfits, such as this one:

Photobucket

כון לרגע הזה, מדובר בהשראה מצויינת לקיץ, העונה בה השיער הולך להציק והרשמיות הולכת להעיק. הנה מבט מקרוב:

As for right now, we're looking at a great summer inspiration. We all will wanna look like Sunrise when long hair will annoy in the heat:

Photobucket

מה דעתכם עליה? ספרו ספרו, אני עוד ארגיל אתכם להגיב למדור הזה :)

3 comments:

Dror said...

קטע שעד עכשיו לא שמתי לב לקיומה- היא ממש טובה!
נראה שממש יש לה אמירה- משהו שממש ממש חסר לאחרונה אצל המתלבשות הקבועות....

Clothes on Trees said...

בדיוק :) עוד תגובות בבקשה

mic said...

אהבתי את התספורת, הבעיה שנראה שמחייב פן קבוע כדי שיראה נורמלי.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...