Sunday, June 24, 2012

It's not even


Trends... you can't live with them, but you can't leave them out either. Every once in a while a street-smart fashionista will be telling you in her recent interview, "I don't follow trends. I just mix and match", but un-following any of them, when every season offers so many new silhouettes and options, would be a little fashion-unforward in my opinion. Where's the curiosity  you guys? In the name of it, and because I've always loved a good mullet, I tried the mullet skirt.

טרנדים, טרנדים... רץ עכשיו מדור אופנת רחוב שאני עורכת, ובו רוב הנסקרות, שנשאלות על טיפים אופנתיים, מפצירות בקוראות "לא להקשיב לטרנדים וללבוש רק מה שנוח", כאילו שמגמות עונתיות נועדו לכבול אותך באי-נוחות - אם לא פיזית אז תדמיתית. מדי עונה, זה נכון חלקית. טרנד ה - peplum למשל יכול לשוות לך גזרה של צנונית מחופשת, בהחלט, אבל יש עוד כל כך הרבה אופציות, ולהתנזר מהן לחלוטין יהיה פשוט לא fashion forward, נטול סקרנות. מה יותר מסקרן מלנסות חצאית mullet אסימטרית, שעוד לפני שנתיים היתה רק הבלחה תמוהה על השטיח האדום, והקיץ הפכה לטרנד-על?

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Skirt - Zara, shirt - H&M, shoes - דיסקו רוסו

Not that I offer the ultimate "how to wear it" guide, but in my humble opinion, these tricky skirts go well with boxy, short shirts which need to tucking in. But you do as you like. Besides the trendy black skirt, here's the debut of one of my most cherished tops, a top that always extorts comments and in the sight of which girls always tell themselves: "damn, I should have bought this damn shirt when it was still available!". This is how it is, folks - you gotta take chances in fashion sometimes. And what do you think about this trend?

לא מתיימרת להציג כאן איזה מדריך "כך תלבשי" שימושי, אבל לעניות דעתי החצאיות הטריקיות האלה טובות יותר עם חולצות מרובעות וקצרות, כאלה שלא נצמדות לגוף ואף מאפשרות לחשוף את החלק הכי רזה של אזור הבטן. אבל אתן תעשו מה שבא לכן. מלבד החצאית האסימטרית, שממש כיף להסתובב איתה (וגם נוח לרכב על האופניים, מה שלא פחות חשוב), מופיעה כאן בהופעת בכורה אחת החולצות האהובות עלי, זו שתמיד מקבלת תגובות וזו שלמראה ההדפס המושלם שלה רבות מצטערות שלא תנהגו בצורה עדרית כמוני ולא רכשו אותה כשהיא היתה על המדפים. ככה זה עם בגדים - צריך פשוט להחליט שהולכים על זה. ומה אתן חושבות על טרנד החצאית? 

4 comments:

לילך הדר said...

החולצה מקסימה. עם הטרנד של שקוף ארוך מעל אטום קצר קצת קשה לי. הוא מזכיר לי מדי את התקופה הגוטית שלי לפני איזה 15 שנה.

Synthetically Elegant said...

החצאית מהממת! ואני לא אומרת את זה רק כי קניתי פחות או יותר את אותה החצאית ממנגו :)
ניסיתי לכתוב לפני כמה שבועות מדריך של "איך ללבוש" חצאית מולט וזה, את מוזמנת לראות אותו פה אם בא לך :)

Clothes on Trees said...

אהבתי!

גאולה said...

פלורי את משהו משהווווווווווו
החולצה יפה ואת גם
תעשי גם נחת להורים
.....מחר גם את תרצי נחת מהילדים

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...