Monday, June 18, 2012

Seeing Red


You know I'm not the one to spill the beans about my everyday life, such as :"oh I went here I ate that, look  what I wore" but try to present clothes in a broader sense. However, this time there's no escape - I went to the Israel art museum in Jerusalem. And to a festival. And to a ceremony. The whole thing put together demanded some extreme measures, a dress in a color that brings energy - orangy red.

אתם יודעים שאני כמעט ולא נוהגת לשתף את הקוראים במסגרת הרחבה של חיי - כלומר, "הלכתי לשוק הפשפשים, אכלתי ריזוטו, לבשתי את הפריט הבא" ומשתדלת למסגר את הבגד בקונוטציה רחבה יותר. אך הפעם אין מנוס - הייתי בירושלים. במוזיאון ישראל. ובעיר האורות. ובטקס הסמכה של לשכת עורכי הדין. שילוב כל היעדים האלה ביום אחד של "חופש בירושלים" הצריך מה שנקרא extreme measures בדמותה של שמלה בצבע שאמור להעניק אנרגיות, שמזמן לא לבשתי - אדום כתום.

Photobucket
Photobucket

Dress - Mango

Following the artistic environment  the pictures came out a bit "artsy" this time (what's a scruffy Tel Avivian wall in comparison to this "tree of life"? ). On my behalf, as the wearer of red, I may add that this color does energize you and hence, I recommend. Plus, you don't get lost in the crowd. Even if the museum is all empty

בהתאם לאווירה ולמגוון הלוקיישנים התמונות יצאו מעט "אמנותיות", והפעם גם לצד המצלם היה בטח טיפה יותר מעניין (מה זה קיר תל אביבי מעופש לעומת "עץ החיים" בחצר האחרית של המוזיאון?). מרסלו העו"ד העתידי, שדרש פה קרדיט, ביים את ההעמדה ואת זוויות. אני יכולה לדווח מצידי את הדברים הבאים: המוזיאון פשוט מדהים, כשהריקנות והמרחבים הסטריליים משמשים כמזגן למוח. אדום אכן עוזר לשרוד את היום. באדום את לא הולכת לאיבוד בקהל (במיוחד כשכל עורכי הדין לובשים לבן-שחור). בקיצור - לכן על זה, בנות. ותעשו טיול לירושלים על הדרך. 

5 comments:

לילך said...

מקסים! עושה חשק לבקר שם

sefi said...

שמלה אדומה זה מגניב.
שלך ממש יפה.

bedroom decorating said...

Hello there
Nice Blog with Excellent information, Thanks for sharing these tips, God bliss you!

Lallou said...

I love your dress, it's just perfect for the summer time!

michalooshka said...

דווקא אהבתי את ה"אומנותיות" והכתום הזה לגמרי הצבע שלך!!!

חוצמיזה,
אין ספק שלירושלים יש קסם

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...