Sunday, July 8, 2012

In design's sake!


מאז שהוקם מוזיאון העיצוב חולון, נדמה שחיי קהילת האופנה בארץ הפכו טיפה יותר בינלאומיים. לא שאין השקות חמודות, קוקטיילים מעוצבים ועוד סיבות להרגיש כמו חלק ממשהו ש"קורה", אבל עם היד על הלב - כדי שהעסק יקבל תנופה אמיתית, צריך בניין מסובך של רון ארד.  המוזיאון עצמו מדהים ארכיטקטונית, אין ספק, אך מה שמשמח במיוחד זה שהוא מצליח לייצר מדי כמה חודשים אירועים באמת נוצצים, שאנשים מתלבשים אליהם כאילו מדובר בגאלה של המטרופוליטן. ולמה לא בעצם?

Photobucket
Some carefully selected outfits:
מימין למעלה בכיוון השעון: פס הזהב של המעצבת הגרפית והבלוגרית הגר ורטהיים,
השמלה הצבעונית של המעצבת מישל רודוב,
הנעליים של מבקרת שאוהבת צבעים, השמלה של אודליה ארנולד (בעיצובה),
הלק הכחול והשמלה המעלפת של ענבל בוסיבא, שרלוט רונסון ל - Belle&Sue

Photobucket
Introducing my hottest friend, Kate

Dress - H&M, clutch - Banana Republic
Trendy shoes - גאלרי לאפייט

התערוכה של יוג'י יממוטו היתה צעד חכם מאוד מצד המוזיאון, כי סוף סוף המוזמנים האופנתיים יכלו להסתובב בחללים בערב הפתיחה ולהבין על מה ההייפ (מה שקצת קשה לעשות כשהתערוכה מוקדשת, נניח, לפונטים או מוצרי פלסטיק). עם זאת, קשה להגיד שהתערוכה מיצתה את הפוטנציאל שלה - שני חללים, האחד עמוס מנורות (רקע נהדר לצילומים חושניים, אבל לא משהו שלא ראינו קודם) ועוד חלל שבו דגמים שונים של המעצב הועמדו כמו במיצג של שנקר) - זה כל העניין. אולי פספסתי משהו, אבל אולי בגלל כל ההמולה לא באמת חשתי את גדולתו של יממוטו מרחפת בין הקירות.  
 עניין אחר לגמרי - האנשים! הקולאז' הוא רק קצה הקרחון. אני בחרתי במשהו טיפה ארכיטקטוני כזה, מעט חללי, עם נעלי המוזיאון השקופות שאני מאוד אוהבת. להמליץ לכם ללכת לבקר בתערוכה? לא יודעת. להתלבש יפה ולהשקיע באקססוריז? בהחלט, כל יום.

4 comments:

Hug said...

הי פלורה!
זאת אני מצד שמאל למעלה (עם הפס זהב)
הגר ורטהים- מאיירת ומעצבת לבל וסו :)

Clothes on Trees said...

כיף לראותך שוב :)

לילך הדר said...

האדומה של שרלוט אונסון כל כך יפה

Hug said...

תודה פלורה!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...