Wednesday, July 18, 2012

Sunday Fun: Lana or Likke?


כשכתבתי כתבה על לנה דל ריי אי שם בינואר, כל מה שמצאתי בגטי tאימג'ס היו שתיים-שלוש תמונות לא מספקות שלה, פלוס שער מגזין אזוטרי כזה או אחר. הרבה השתנה מאז - הדיון על השקיפות החצופה בה "נתפרת" התדמית הציבורית שלה מיצה את עצמו, ההופעה המביכה בסאטרדיי נייט לייב נשכחה, לשפתיים  המופרכות הוקדש טאמבלר בשם People with Lana Del Rey's Lips  שמדביק אותן על פניהם של סלבס שונים, הוקדש לה תיק מאלברי וכעת התבשרנו שכן, כל השמועות נכונות - דל ריי היא הפנים הבאות של H&M. מה נאמר?

Photobucket
Photobucket
מתיקות מסוכרת או גראנג'יות מונוכרומטית? לנה דל ריי וליקה לי

ההחלטה הזו מאכזבת מעט ומזכירה לי את התקרית המשעשעת ההיא במסגרתה ווג בריטניה פרסם שער עם אלכסה צ'אנג והכותרת היתה: What is it about Alexa Chung, כאילו שעורכי המגזין בעצמם לא מבינים על מה העניין. אלכסה, וגם לנה, הן תוצרים גנריים למדי של התשוקה של תעשיית האופנה למוזות, ל"אייקונים" שימכרו תיקים ומגזינים - רק שבמקרה שלהן מדובר במעגל סגור שריק במרכזו. לנה דל ריי לא ממש מעניינת. והיא לא מכוונת לשום מקום. כך שחבל. אבל הרשו לי להציע אלטרנטיבה ראויה - אם כבר המעצמה השוודית חושקת בזמרת מיוסרת עם תסביך אבא'לה, יש לה אחת משלה- ליקה לי הנהדרת. 

Photobucket

היא לא חדשה בשטח, ליקה לי, אבל לוקח זמן להתרגל אליה. חמודה וילדותית ופתאום סופר-סקסית, עם שירים מרובדים וסאונד טיפה מלוכלך - אם לנה דל ריי היא קליפורניה, ליקה לי היא סיאטל. ובזמן שלנה דל ריי מקפידה להיראות כמו האדם הכי פרווה בביזנס, ליקה לי יודעת מי היא בדיוק - מגניבה לובשת שחורים עם פנים שבין ליידי גאגא לנערה צרפתיה רכה. והיא שוודית, חברים! יש לי תומכים?

וכדי שיהיה לכם קל להחליט, השיר הכי טוב של ליקה:


השיר הכי טוב של לנה:

3 comments:

Michal (Skeletons Out of Closet) said...

קודם כל אני חייבת להסכים איתך שליקה אפילו לא נושמת את האויר של אותה אטמוספירה של לנה. זה משהו אחר לגמרי.
גם לא ממש הכרתי אותה, אז תודה על ההמלצה :)

אני כן חייבת להגן קצת על לנה דל ריי, כי השיר שבחרת הוא לא השיר הכי טוב שלה (אני אוהבת את כרמן יותר) והדיסק שלה נהדר לדעתי ואני חורשת עליו לא מעט אפילו שכל סגנון הפופ הזה הוא בכלל לא הקטע שלי.

כל הרעיון של זמרת בתור הפנים של מותג? קלישאה. היא הרסה לעצמה את הפאסון שהצליחה סוף סוף לבנות לעצמה.

sefi said...

אני מסכימה שהליקה הזאת מאוד חמודה, אבל ברור שמותג כזה יבחר את מי שנחשבת לבחורה החמה של הרגע.
לנה יש לה שיק, למרות הכל.

והיא מדהימה בוורוד ופלאפי :)

עליונית תחרה said...

תאמת..לראשונה נחשף לשתיהן..נשמעות מגניב..הגיע הזמן לעשות מחקר ביוטיוב! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...