Monday, June 15, 2009

Flower Power


In case it wasn't obvious, this post assures - I'm a girly girl! Always been, and even while my taste evolves and expands, the flowery dress will always remain the base and my comfort zone. And as I move, too fast to my opinion, from "girl" to "woman" (oh Britney... where would my catch-phrase vocabulary be without you?), my hems get shorter and shorter. This is the all-girly look I've done on the weekend - this awesome silk dress is a recent purchase, on sale - as soon as I see the 70% off sign in Topshop, I forget everything I know. I thought it's nice to accessorize it with a romantic bow and leather touches. 

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Dress - Topshop
Bow - אפרת קסוטו
Belt - Nine West
Bag - vintage
Shoes - from Thailand

במקרה שזה לא היה ברור עד כה, הפוסט הזה מבהיר - אני בחורה של שמלמלות, פרחים ונשיות. תמיד הייתי, וגם בזמן שהטעם שלי מתפתח, מתעבה ומתעוות לפעמים, השמלה הפרחונית נשארת עמוד התווך. יש לי כל כך הרבה "שמלות קטנות" שלפעמים אני מאלצת את עצמי לברוח מהן, אבל תמיד רוכשת עוד ועוד, וככל שאני מתרחקת מה"ילדה" לקראת ה"אישה", הן רק הולכות ומתקצרות. את הלוק הנשי הכזה לבשתי בסופ"ש - שמלת המשי המופלאה היא באמת רכישה חדשה יחסית - כשאני רואה את השלט "70% הנחה" בטופשופ, אני שוכחת את כל מה שאני יודעת על החיים האלה. חשבתי שיהיה נחמד לאבזר אותה עם הקשת הרומנטית ועם נגיעות עור. 

8 comments:

Anonymous said...

אהבתי מאוד את הסטייל שלך
הסתכלתי בכל שאר התמונות
ואהבתי איך שאת משלבת בין הדברים

שבוע טוב!
מוזמנת לבקר(:

blossom button said...

נורא אהבתי את השילוב של השמלה הפרחונית עם התיק והחגורה בגוון "tan",את יודעת אולי איפה אני יכולה להשיג תיק בסגנון שלך?
אני מחפשת כזה כבר הרבה זמן ואשמח לקבל ממך עזרה...:))

Clothes on Trees said...

מבינה לגמרי את החיפוש המתיש אחרי פריטים בגוון הזה, זה לא פשוט בכלל! החגורה כאמור מ"ניין ווסט", לא יקרה ועושה עבודה מדהימה! סנדלים בגוון הזה ראיתי בזארה, A+, קאלה
בהצלחה

saray said...

זו שמלה מדהימה.. גם אני ראיתי אותה עומדת לה בשקט ליד השלט של ה70% הנחה בטופשופ.. נורא התפתתי לקנות אך בסוף יצאתי עם חצאית חמודה שעמדה לידה.

Clothes on Trees said...

קניתי גם חצאית חמודה, אל דאגה!
בקרוב....

Unknown said...

ואוו אאוטפיט מושלם,
פשוט יפה
(:

pea said...

שמלה מקסימה, עם הדפס פייזלי מוצלח ביותר. ועוד ב-70% הנחה... שיחקת אותה!

Clothes on Trees said...

תודה תודה, אני רואה שיש הרבה בחורות חובבות פרחוני בבלוגספרה!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...