Friday, April 2, 2010

Spring has come


I'm back home and well, spring is in full swing. So is the floral trend, which influenced me to buy this little jacket in Prague. And what, I wondered, would happen if the flowers met the checks (not the Czech...). 

חזרתי לישראל וגיליתי שהאביב (כלומר הקיץ המוקדם) כבר ממש כאן, למרות דיווחים בערב פסח שמזג האוויר "אביבי ונעים". הא! ממש! אבל אין בכוונתי להפוך את זה לנושא המרכזי, שכן אז זה לא ייגמר עד אמצע אוקטובר. עדיף להתמסר, ואם כבר לתהמסר, אז ברור שלטרנד הפרחוני. מי ילבש פרחים אם לא אני, מי? קניתי את הספק ג'קט ספק עליונית ב - H&M בפראג ולא יכולתי לחכות אפילו יום כדי להוציא אותו אל השדרה. ברגע של היסח דעת מבורך, שנובע מהבלבול הכללי בו אני נמצאת בזכות ובעקבות ההעדרות, החלטתי לנסות ולראות מה יהיה אם אל הפרחים יצטרפו משבצות, עוד טרנד אביבי חמוד. והנה התוצאה.

Photobucket

Jacket - H&M
Tank top - Miley Syrus for Wallmart
Skirt - Mamz
Bag - Zara

I bought this skirt a million years ago, and I think it's awesome. The fact Christopher Kane based a who
collection on checkers doesn't hurt either. In springy moods, I've teamed this craziness up with the turquoise bag and the yellow watch I was given at a presentation. I can't set it, but it's so colorful. Very blond of me. Walking out of the house, I thought this what "wearing your clothes" really means - giving an old item a punch with a new twist. I even found, in the spirit of thing, some flowery themes in our little stone town of Tel Aviv. Happy Passover and spring!

את החצאית הזו קניתי ב-30 שקלים ב - Mamz ממש מזמן, הרבה לפני שהרשת עברה מיתוג מחודש, אי שם בקומה העליונה בסנטר. אני חושבת שהיא פשוט מעולה, והעובדה שקריסטופר קיין עשה קולקצייה שלמה סביב משבצות והעלה את המניות שלהן לא יכולה להזיק. בפרץ של אביביות, הוצאתי לטיול גם את טיק הטורקיז הוותיק (נינה אומרת שהוא שוב אופנתי!) ואז השעון שנתנו לי באיזו השקה. אני לא מצליחה לכוון אותו אבל הוא נראה צבעוני. כמה בלונדיני מצידי. ביציאה מהבית, חשבתי שזה מה שנקרא "ללבוש את הבגדים שלך" - ישנם פריטים מגניבים שתמיד עובדים טוב ביחד, אבל לתת לחצאית ישנה קיק חדש עם פריט בלתי צפוי זה תמיד מרגש. ואפילו מצאתי בעיר הבטון הקטנה שלנו סוג של אינטרפרטציה לפרחים... פסח מלבב לכולנו.

4 comments:

sefi said...

עם הרגליים הארוכות שלך הכל ניראה מהמם!
אהבתי את הפרחים והמשבצות יחד. מתה על ערבוב הדפסים. אביב שמח לך!

בארון של גיברת קאופמן said...

רק את יכולה לשאת בגאווה שילוב בלתי אפשרי שכזה.

Unknown said...

מירבי, זו מחמאה?

Nina said...

המשבצות הכחולות והפרחים הורודים משתלבים מצוין יחדיו!
היה צהריים שישי מקסים!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...