Tuesday, May 8, 2012

Sunday Fun: The attack of the sideboob


זה כל היופי במדור Sunday fun - הוא רנדומלי מספיק כדי להופיע גם ביום אחר בשבוע. והפעם, לאור השטיח האדום של נשף ה - Met המסורתי שהתרחש אתמול והשאיר אותי ערה למען הסיקור, אני פשוט לא יכולה לשתוק - זוהי, חברים, שעתו היפה של ה - sideboob ולכן, זמן לחגיגת טעם מפוקפק. ה - sideboob, חשיפת שד צידית ואגבית כביכול, הוא, אם תרצו, בן הדוד המתוחכם של המחשוף הפרונטלי הדשן והעממי. ציצים תפוחים שמאיימים להתפרץ החוצה מהקוטור שלך הם בימינו נחלתן של כוכבות שאין להן כל נשק אחר (כישרון, פרסום, כריזמה) ולכן, אם לגווינת פלטרו ודיאן קרוגר, שתי נשים שהתואר השחוק "פאשניסטה" נדבק אליהן לנצח, התחשק לבוא לנשף קצת סקסיות, זו היתה כנראה הבחירה ההגיונית ביותר.

The beauty of Sunday Fun section is its randomality - it doesn't have to be Sunday, for the matter. So this time, inspired by the traditional Met Ball, I just had to publish a statement - it's the comeback of the sideboob, people, and therefor, a celebration of bad-tasted, in-your-(side) face fashion. Let's join hands in admiration. I don't have to tell you that a full-on, frontal cleavage is a cheap trick these days, saved for starlets who have nothing else to offer. A sideboob, then, is the way of the sophisticated ladies, such as Gwyneth and Kruger, to pay their skinny tribute to sex appeal.

Kruger and Paltrow sideboobing on the Met red carpet:
Photobucket
Photobucket
 
כמו כן, ה - sibeboob הוא חברן הטוב ביתר של הכוכבות הצעירות שחושקות בתדמית מעניינית/קאמבק פחות ממביש. כשמישה ברטון, פעם יפהפייה נחשקת והיום מובטלת עם חיוך מוזר, רצתה לדפוק השבוע הופעה שתגרום לכולם לחשוב פעמיים, ה - sibeboob היה שם בשבילה, בשמלה לבנה ודי מדליקה. כשאוליביה ויילד, כוכבת מבטיחה שאם לא תיזהר תלך גם היא בדרכה של ברטון, תכננה לפני כמה חודשים לוק שישאיר את הלסתות שמוטות אבל את הדמיון עובד שעות נוספות, גם היא פנתה לשירותיו.

Moreover, the sideboob is the upcoming actress's best friend. When Misha Barton, who spent way too much time in the "weird and forgotten" section, was opting this week for a look to keep the critics begging for forgiveness, sibeboob she went. When Olivia Wild, a beautiful promising young woman, wished to create an effect when walking red carpets for "Cowboys and Aliens", sideboob was there for her.

Photobucket

ועם זאת, יש משהו בלוק הזה שגורם לי לחלחלה מינורית, שכן זהו נייר הלקמוס הסודי והאכזרי ביותר לתפיסות הגוף המעוותת שאנו חיים איתם וכו'. לנצח מחשוף שופע ייראה בריא ועגלגל יותר מפרופיל סמי-נפול של שד פחות ממושלם. וזהו גם מבחן הנונשלנטיות האולטימטיבי - לנצח הלוק הזה יריח מאדישות והומלסיות שיקית, שרק כוכבות מובחרות (ועדיף טראשיות, כמו מיילי סיירוס כאן) יכולות להגיש בהצלחה.

And yet, there's something about this look that makes me cringe with discomfort. This is a look that brings the judgmental out of you, don't you think? The profile of the boob isn't perfect enough, you shrug. The girl isn't always cool enough to carry it with pride, you think. Surprisingly enough, it's the trashier, younger girls, such as Miley Cyrus here (who usually go for frontal) that get away with it.

Photobucket

בטח שלא אני, וגם "אל תנסו את זה בבית" - אבל ה- sibeboob, תזכרו את המילים שלי, יהיה הכוכב הראשי של הקיץ. תתמודדו. וספרו לי מה אתם חושבים על זה.

Of course, "don't try this at home" is in plase - but weather you like it or not, the sibeboob is here to stay. Get ready, girls (and shortsighted boys). And tell me what you think.


6 comments:

Hug said...

אני מאד אוהבת את הלוק של דיאן קרוגר.
יש לה (או למי שמלביש אותה) טעם מעולה!
השמלה הזאת מספיק אקסטרווגנטית לאירוע אך נשארת הכי קולית בעולם.

לעומת זאת המראה החללי שגווינית פלטרו בחרה בו, לא לטעמי ובמיוחד לא הסיידבוב.
דווקא במקרה של אוליביה ווילד אני תומכת בשקיפות השמלה ואני חושבת שהיא נהדרת. :)
שבוע נפלא!

sefi said...

אצל גוויעת זה מזעזע, אצל דיאן זה מקסים.
בעיקרון זה יותר לוק לצעירות, לפחות לדעתי, ולכן כדאי להישמר.

בתור שונאת חזיות אני מאמינה שאני חוטאת בסייד בוב לפעמים גם כן.

לימי said...

מזעזע בעיני

Michal (Skeletons Out of Closet) said...

אין ספק שערב הגאלה הזה היה הכי גרוע ביקום. השמלות כל כך מכוערות שאפילו מחשופים הזויים לא מצילים אותן

Anonymous said...

לצערנו מחשופים קדמיים וצדדיים נראים מעולה על כוכבות ועל שטיחים אדומים- אם את לא על שטיח אדום ולא כוכבת שנחשבת אייקון אופנה בכל מצב -אם תפלי ותנסי מחשוף זה- התוצאה תהייה מזעזעת!!

אני חושבת שדיאן קרוגר נראית מעולה בכל דבר ויש לה ולצוות שלה טעם משובח וחכם שבוחר לה את כל השמלות הנכונות

בלוג נהדר :)
ליאנה

http://littledosesofstyle.wordpress.com/

dollcake said...

יופי של כתיבה. ממש נהניתי:)
מכל אלו אני דווקא הייתי בוחרת בחולצה של איירון מיידן. אם כבר טראש אז עד הסוף.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...