Tuesday, December 4, 2012

Sunny in San Francisco


חזרתי לקליפורניה, וסן פרנציסקו קידמה את פני בשמש נדירה. זה כבר שלושה חודשים שאני כאן, והחיים בגזרת Target וחברותיה מתחילים להרגיש כמו הדבר האמיתי. לא הזכרתי את סן פרנציסקו בסיבוב הקודם שלי כאן לפני כחודשיים, אבל כעת, אחרי שהלכתי להסתפר בה והסתובבתי ברחובותיה כמו שצריך, אני חייבת להודות - זוהי עיר לא רעה בכלל, שעשתה לי חשק לצבעים עליזים (no pun intended) ולהדפסים פולקלוריסטיים.

I'm back to California, and San Francisco had welcomed me with rare sunny weather. On my second round here, after dedicating some time to walking, eating, and cutting my hair in the city, I can admit it's not as blah as I thought. It sure made me crave bright colors and folklore prints.

Photobucket
Photobucket

Dress - second hand Zara, scarf, gloves and jacket - H&M, boots - Target

Photobucket

אי אפשר בלי המלצות, אם כבר חזרנו לערים הגדולות. יש לי רק 2 היום, ושתיהן קשורות לאוכל. ללא ספק עוד אחזור לעיר ואמשיך לעדכן.

 1. סן פרנציסקו ידועה באוכל המעולה שלה, והמבחר אינסופי: ראשית, חפשו את המקום הקטנטן שנקרא Yo Yo's - לא רק בגלל מרק האודון הטעים והסושי הטרי, במחירים מצחיקים ביותר, אלא גם כי החיפוש אחריו יביא אתכם לאחד האזורים היפים בעיר - Jackson Square, שכונה שכולה גלריות ובתי עסק חמודים. אם כבר אתם שם, למה שלא תקפצו לבית הספר של Aveda - חברת טיפוח השיער האיכותית שמחזיקה במוסד לימודי בעיר ומציעה תספורת וצבע זולים בחצי (בחצי!!) מכל מקום אחר, הודות לעובדה שסטודנטים עושים את העבודה. אה, ויש גם מסאז'ים ב-40 דולר לשעה, ללא ספק המחיר הזול שראיתי בארה"ב. לא מצאתי תור בזמן, אבל נראה שווה מאוד.

2. מה שלא תעשו, תעצרו ליד ה - Creme Brulee Cart וקנו לכם מיני קרם ברולה ששורפים במקום. זה אדיר. זה מרגש. זה מתוק. זה חדשני. זה זה.

I can't skip some "to do" pointers if we're back to the big city. I got only 2 this time, and both of them have to do with food.

1. I stumbled upon this place, Yo Yo's, and can't help by recommend it. Not only the Udon soup is cheap and the suahi fresh, this tiny place will also bring you to one of the prettiest neighborhoods, around Jackson Square. Plus, it's close to Aveda's beauty school, where you can pamper yourself for a price much cheaper then everything else. Couldn't find an appointment on time, but I'm sure it's worth it.

2. Whatever you do in town, please make sure you eat a mini brulee, burnt on the spot, the Creme Brulee Cart. It's delicious. It's innovative. It's little. It's the thing.

3 comments:

sefi said...

הכל ניראה מהמם כרגיל.
היה
Aveda institute גם בניו יורק ועברתי על פניו כמעט כל יום,
לצערי לא יצא לי להיכנס למרות שכל ההצעות לטיפולים שלהם ניראו תמיד מפתים.
תתחדשי על השיער ואיזה כיף לך!

Synthetically Elegant said...

הקרם ברולה נשמע מפתה בהחלט. השמלה שלך מקסימה.

Anonymous said...

וואו אדיר! חולה על סן פרנסיסקו! וכל הפוסטים על ארה"ב מפתים. אפשר לשאול מה מעשייך שם? גם אני רוצה :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...