Wednesday, June 24, 2009

Memories....Oh Memories....


I have a small confession to make - in addition to my journalistic action, I used to be an office worker. When my work there was terminated a month ago, I wasn't sure what the heck I'm gonna do with myself in all the free time I now have. Surprisingly enough, I'm having so much fun and I haven't been bored a second. I arrange my time more freely and allow myself to do what I like, and although sometimes it even get's too hectic since I don't have a routine, freedom is predominantly sweet. The picture above were taken about two months ago near my office building, and been waiting, I now realize, for the right time. As I look at them now, they symbolize all the attributes of being employed full-time - a big grayness, some neatness, tidiness, order, and the leftovers of the sun call for something different, a vacation. The combination of the clothes are somewhat contradictory - the white shirt flirty, the skirt prim, and cardigan detailed yet "officy". Next time, I'll post something devoted to my new life, and this.. this is a bye-bye to the old one. It's now officially summer.

Photobucket

Skirt - Topshop
Blouse - Castro
Cardigan - דליתי


יש לי ווידוי קטן - בנוסף לפעילות העיתונאית שלי, עד לפני חודש הייתי עובדת משרד. כשעבודתי תמה, בניסוח עדין, הייתי מבולבלת קצת - מה אני אמורה לעשות עם כל הזמן הפנוי הזה עכשיו, שאלתי את עצמי וחששתי, כי אני לא בן אדם של שינויים, בטח לא של כאלה שנכפים עלי. בפועל, אני נהנית נורא ולא משועממת לרגע. אני משחקת עם הזמן שלי יותר בחופשיות, עובדת ונחה, עושה מה שאני אוהבת, וגם כשלפעמים העניינים הופכים כאוטיים, כי אין לי שגרה - החופש הוא בעיקר מתוק. התמונות האלה צולמו לפני כחודשיים ליד העבודה שלי, ועכשיו אני מבינה שהן חיכו רגע הנכון. אני מסתכלת עליהן, והן מסמלות בעיני עכשיו את כל מה שהוא עבודה במשרה מלאה- קצת אפרוריות, סדר נקי, רצינות וביטחון, כאשר שאריות השמש קוראות למשהו בכיוון אחר לגמרי, חופשה!!! גם השילוב של הבגדים טיפה הפכפך - החולצה הלבנה, מ"קסטרו עודפים" הנהדרים, פלרטטנית קצת, החצאית חמורת סבר, הקרדיגן החמוד ועדיין משרדי. בפעם הבאה, מובטח פוסט המוקדש כולו לחיים החדשים שלי, ובינתיים.. בינתיים זו פרידת ביניים מהישנים. הקיץ נפתח רשמית.

16 comments:

Kalba said...

כפרה על פלורה...

Standing Ovation said...

אהבתי!

Unknown said...

אחלה בלוג. מאיפה הסנדלים? הם מאוד מוצלחים

Clothes on Trees said...

הסנדלים מתאילנד, ושוב תודה לאמא!
כתבתי עליהן בפוסט
Flower Power

pea said...

היה לי כיף לקרוא את הפוסט הזה. גם אני בתקופה של שינויים אבל אצלי זה קצת כאוטי. אולי אני אקרא את הפוסט עוד כמה פעמים כמנטרה.
אה, ואחלה אאוטפיט...

אוסף פרטי said...

אין כמו חיים חדשים והתחלות חדשות, במיוחד כשהן באות לך בהפתעה. יופי של פריטים!

Tal said...

אפשר לשאול איפה את כותבת?

הכי כיף התחלות חדשות!
המון בהצלחה

Clothes on Trees said...

אין על התחלות חדשות!
אני כותבת ב"סגנון אופנה" מבית מעריב

sefi said...

דווקא חמוד לך הלוק המשרדי, למרות שאני שמחה שאת נהנת מהחופש. אין מה להצטער על אור פלורסנטים ואוויר המזגנים האבוד. יחי חוף הים וכפכפים. בהצחלה בחיי החופש!

saray said...

כבר אמרתי לך שהשם של בלוגך גאוני?
בהשראת גברים על עצים?

Clothes on Trees said...

תודה :))
"גברים על עצים" אולי הסתובב בתת-מודע, אבל ההשראה המרכזית הגיעה מצעיף הצמר המהמם שמצאתי על עץ באוניברסיטת תל אביב בזמנו

שיקסע said...

אני גם מאמינה ששינויים הם דבר מבורך... :)

Standing Ovation said...

ראיתי את התמונה הזאת בבלוג still in Berlin
ומיד נזכרתי בבלוג שלך:
http://stilinberlin.blogspot.com/2009/06/in-absolut-world.html
אז הרגשתי צורך לשתף :)

Clothes on Trees said...

חזק ביותר!!
מצחיק, תודה רבה

Sharona R - שרונה ראובני said...

אני מניחה אם כך שלא מפגש יותר ברחוב, חבל! אבל אני שמחה שגיליתי שיש לך בלוג.

שרונה

Tal said...

מגניב להתאים פרצוף לשם! :)
המשיכי כך!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...