Friday, June 4, 2010

Playing it up - final story


As always, the birthday week is fine behind us, and my updates are sort of late. Nevertheless, here's the final part of my small production, where two of my most favorite pieces are met: the roses jacket and the stars top.

כהרגלי, השבוע החגיגי מזמן הסתיים והעדכונים איחרו להגיע. ועם זאת, הנה החלק האחרון בהפקה הקטנה שלי, שמכילה שניים מהפריטים האהובים עלי בכל הזמנים - ז'קט הוורדים וטוניקת הכוכבים. את הטוניקה קניתי בסייל לפני כמה שנים כמו שהיא, אבל הג'קט נמצא, גדול ומוזר, בחנות יד שנייה הכי לא צפויה ובכלל לא שיקית, שבינתיים הספיקה להיסגר. יחד עם התופרת המיומנת אלינה שינינו לו את הצורה, הוספנו וורדים לצווארון, קיצרנו את השרוולים והפכנו אותו למה שהוא כיום.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Top - Daliti
Jacket - vintage
Rings - Eva Teffner, mexican
Bracelet - wedding accessory
Shoes - vintage from Stockholm

The atmosphere of these photos, a bit childish and dreamy, reminds me of the past, when I used to like lace and floaty things too, as a little girl. It seems, to continue this thought, that the photo shoot happened such a long time ago. These days the reality is all about the beach, easy going dresses, sand and grapes. See you next post.

אווירה של התמונות האלה, קצת ילדותית וחלומית, מחזירה אותי לעבר, אז כילדה קטנה גם אהבתי תחרה ודברים מתנופפים. הצילומים האלה התרחשו כל כך מזמן, אני מרגישה, והיום כל המציאות היא ים, שמלות טריקו, חול וענבים. להתראות בפוסט הבא!

8 comments:

sefi said...

תחרה זה לא רק משהו ילדותי. אהבתי את התמונות ואת הנעליים.

PASSIONISTA said...

הבחירה שלך לטעמי, הטוניקה והג'קט מאוד מיוחדים! שבוע טוב

michalooshka said...

מקסימות התמונות! בעיקר נפלתי מהג'אקט .. המושלם והנעליים באאאא לללייי

Clothes on Trees said...

המון תודה
הוספתי הסבר קצר על הג'קט בטקסט

Anonymous said...

Loved it!! I love your hair, too.

Nina said...

כל הפקות היומולדת שלך יפות, אך זו בעיני היא היפה ביותר... אני ממש מתלבטת איזו מבין התמונות החא האהובה עלי ביותר, כי כולן כ"כ מדהימות!

Clothes on Trees said...

נינושה, בגלל זה שמרתי אותה לסוף.. אני אישית הכי אוהבת את הקלוז-אפ המטורף הזה :)

Revital said...

תמונות מקסימות, והפקה מצויינת- משרה אווירה חלומית ילדותית משהו. מדליק!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...